- Verificati daca site-ul dvs. se incarca (este afisata pagina web).
-Daca nu se incarca, este posibil ca IP-ul dvs. sa fie blocat din diverse motive.
-Daca legatura dvs. la internet este pe un IP dinamic, este suficienta restartarea routerului (intrerupta alimentarea lui pentru cateva secunde)
-Daca este IP static, acesta se afla accesand google si tastand: my IP - IP-ul se comunica pe un tichet de suport si se solicita deblocarea lui DOAR dupa parcurgerea pasilor de mai jos.
Cum aflu daca am IP static sau dinamic?
-Se acceseaza google, se tasteaza: my IP si se noteaza IP-ul afisat. Apoi se restarteaza routerul si se verifica IP-ul in acelasi mod - daca acesta difera, IP-ul este dinamic si nu mai este nevoie sa fie deblocat.
2. Daca dupa restartarea routerului problema persista, verificati daca va puteti loga pe webmail:
www.numeledomeniuluidvs.ro/webmail
Userul este casuta de mail creata de dvs. (ex.: office@domeniulmeu.ro) si parola este cea aferenta acesteia (fara legatura cu parola de la cont client, FTP, panou de control etc.).
Daca nu va puteti loga, parola sau userul sunt incorecte. Parola se poate reseta in panoul de control al contului dvs. www.numedomeniu.com/cpanel
3.Verificati daca spatiul alocat casutei de mail nu este depasit (sau spatiul total al contului dvs. de gazduire). Pentru aceasta este necesar sa va logati in panoul de control:
www.numeledomeniuluidvs.ro:2222
in panoul de control va fi afisat un sumar al contului dvs. precum si sectiunea E-MAIL ACCOUNTS unde puteti verifica spatiul utilizat de fiecare casuta in parte.
Daca v-ati logat pe webmail interfata grafica utilizata va fi Roundcube. Daca pe webmail se pot trimite/primi mailuri (verificarea o puteti face cu o adresa personala, Yahoo, Gmail, MSN etc.) treceti la pasul urmator pentru a verifica si clientul de mail utilizat.
4. Verificati setarile clientului de mail utilizat (Thunderbird, Outlook etc.)
-nume server: mail.numeledomeniuluidvs.ro (setarile automate NU vor functiona, de ex. mail.athena.alfahost.ro)
-pentru serverul de primire (INCOMING):
POP3: port 995 cu criptare SSL/TLS
IMAP: port 993 cu criptare SSL/TLS
-pentru serverul de trimitere (OUTGOING):
a) port 587 cu criptare STARTTLS (recomandat)
b) port 465 cu criptare SSL/TLS
-tip de autentificare: parola normala
6. In cazul in care dupa efectuarea verificarilor de mai sus problema persista, deschideti un tichet de suport si mentionati in acesta si IP-ul de pe care va conectati (se acceseaza google, se tasteaza: my IP si se noteaza IP-ul afisat)
AlfaHost Team